S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Tel.: +421948853087    Otváracia doba: 7:00 - 16:00

.

Prieskum

Jak se vám tyto stránky líbí?

Radi vám poradíme

MelDecor
tel: +421948853087
napíšte nám

Obchodné podmienky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

Všeobecné obchodné podmienky:

Článok I

1.1 Predávajúci
Obchodné meno: Eva Budayová MelDecor
Miesto podnikania: Mostište 62, 02051 Dohňany, Slovenská republika
(na uvedenej adrese je iba sídlo firmy, nie predajňa)
Zapísané v ŽR Obvodného úradu v Pov. Bystrici - číslo: 330-21422
IČO: 47685328
DIČ: 1078859221
Bankový účet: SK7483300000002501553489
Predávajúci nie je platcom DPH
tel: 0948 853 087
email: meldecor.meldecor@gmail.com
webové sídlo: meldecor.sk

1.2 Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho s úmyslom kúpy tovaru, ktorý predávajúci ponúka.

1.3 Používaním web-stránok internetového obchodu predávajúceho a potvrdením objednávky dáva kupujúci súhlas s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami.

1.4 Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú platné až do vydania nových obchodných podmienok.

 

Článok II

Cena tovaru

2.1 Predávajúci nie je platcom DPH.

2.2 Predajné ceny za tovar a služby sú na web-stránke internetového obchodu predávajúceho uvádzané so všetkými daňami.

2.3 K základnej cene objednávky je pripočítaná cena za dopravu tovaru podľa toho, aký spôsob doručenia si kupujúci vyberie. Balné je zahrnuté v cene dopravy.

Článok III

Objednávka tovaru

3.1 Tovar si môže kupujúci objednávať prostredníctvom nákupného košíka na stránke www.meldecor.sk

3.2 Po odoslaní objednávky bude objednávka kupujúceho spracovaná a na jeho e-mail bude obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky.
Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že si predávajúci včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti
podľa ust. § 3 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy
uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov
(ďalej len "zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru"). Na e-mailovú adresu uvedenú kupujúcim mu budú v prípade potreby zasielané
všetky ďalšie informácie ohľadom jeho objednávky.

3.3 Odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar dohodnutú cenu.
Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu správny druh a množstvo tovaru v dohodnutej cene podľa objednávky.
Zrušenie objednávky je zo strany kupujúceho možné do 3 hodín od objednania tovaru bez udania dôvodu.
Kupujúci môže objednávku zrušiť telefonicky alebo e-mailom. Po overení splnenia podmienok zrušenia objednávky
potvrdí predávajúci kupujúcemu storno objednávky e-mailom alebo telefonicky.
V prípade, že už bola suma za objednaný tovar zo strany kupujúceho uhradená, predávajúci zašle peniaze späť na bankový účet kupujúceho,
alebo ich doručí iným spôsobom, ktorý si spolu dohodnú. Predávajúci má právo zrušiť objednávku v prípade, keď nie je možné zabezpečiť objednaný tovar.
V takomto prípade kupujúcemu ihneď vráti uhradenú sumu v plnej výške, alebo mu ponúkne náhradný tovar, prípadne si s kupujúcim dohodne iné riešenie.
Predávajúci má právo zrušiť objednávku tiež v prípade, ak sa nemôže skontaktovať s kupujúcim (chybne uvedené alebo neuvedené kontaktné údaje, nedostupnosť, ...).

Článok IV

Platobné a dodacie podmienky

4.1 Platiť za tovar môže kupujúci prevodom na účet predávajúceho na základe faktúry.
Na základe odoslanej objednávky vystaví predávajúci kupujúcemu faktúru,
ktorú mu zašle spolu s potvrdením objednávky e-mailom.
Túto platbu môže kupujúci uskutočniť nasledovne:

a) prevodným príkazom zo svojho účtu,
b) priamym vkladom v hotovosti na účet predávajúceho.

4.2 Platba je možná len v eurách.

4.3 Tovar predávajúci štandardne dodáva len v rámci Slovenskej republiky.
Tovar do ostatných štátov Európskej únie odošle predávajúci len po dohode s kupujúcim.
Cena za dopravu mimo územia SR bude kupujúcemu oznámená e-mailom ešte pred odoslaním objednaného tovaru.

4.4 Daňový doklad (faktúru) posiela predávajúci kupujúcemu po odoslaní tovaru iba mailom.
Papierová verzia bude zaslaná len na vyžiadanie.

4.5 Dodacia lehota na tovar v ponuke predávajúceho je vo väčšine prípadov 3 pracovné dni od prijatia platby,
maximálna doba dodania je 14 dní alebo sa môže po dohode s kupujúcim predĺžiť. O predĺženej dodacej lehote
a termíne dodania bude predávajúci kupujúceho informovať pri potvrdení objednávky telefonicky, resp. e-mailom.
Ak kupujúcemu nevyhovuje oznámená predĺžená dodacia lehota, má možnosť stornovať objednávku v súlade
s odsekom 3.3 Článku III týchto Všeobecných obchodných podmienok.

4.6 O odoslaní, resp. expedovaní tovaru bude predávajúci informovať kupujúceho e-mailom.

4.7 Predávajúci zabezpečuje dopravu tovaru v rámci Slovenskej republiky spôsobom,
ktorý si kupujúci vyberie z ponúkaných možností v rámci objednávky:

a) Slovenskou poštou;
b) Packetou

4.8 Cena za dopravu tovaru na určené miesto je nasledovná:

1. dodanie Slovenskou poštou - balík na poštu/balíkobox 3,50 €

2. dodanie Slovenskou poštou - balík na adresu 4,50 €

3. dodanie Packetou na odberné miesto - 3,90 €

Platí pre zásielky doručované vrámci SR

Zásielky mimo územia SR

- poštovné 5€, tovar odosielaný Packetou na odberné miesto

4.9 Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho.
Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na určené miesto.

4.10 Tovar je primerane zabalený a zabezpečený.
Kupujúci je povinný pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť zásielky
a v prípade poškodenia zásielku neprebrať od doručovateľa.
Kupujúci aj predávajúci sa takto vyhnú zbytočným nákladom na prípadnú reklamáciu tovaru.

4.11 Spolu s tovarom predávajúci zasiela kupujúcemu faktúru (daňový doklad) mailom.
Faktúra slúži zároveň ako dodací list. Predávajúci taktiež dodá kupujúcemu spolu s tovarom
návod na obsluhu a záručný list, ak to vyžaduje povaha tovaru.

4.12 Za tovar zodpovedá predávajúci až po jeho prevzatie kupujúcim.
Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim okamihom, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba
s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa:

a) tovary objednané kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,
c) tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.

4.13 V prípade väčšieho záujmu sa môže stať, že predávajúci bude mať na sklade nedostatok tovaru.
V takom prípade môže predávajúci dodať kupujúcemu objednaný tovar postupne v niekoľkých balíkoch,
pričom poštovné a balné platí kupujúci ako za jeden balík.

Článok V


Odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru


5.1 Kupujúci je v súlade s § 7 ods. 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru oprávnený odstúpiť od zmluvy aj bez uvedenia dôvodu,
a to do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.

5.2 Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

5.3 Kupujúci môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy podľa § 7 ods. 1 u predávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči.

5.4 Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť predávajúcemu

5.5 Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ak ide o tovar zhotovený predávajúcim podľa osobitných požiadaviek kupujúceho alebo tovar vyrobený na mieru,
prípadne tovar určený osobitne pre jedného kupujúceho.

5.6 Predávajúci bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy,
vráti kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu,
dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov; tým nie je dotknuté ustanovenie § 8 ods. 5. Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru.

5.7 Predávajúci nie je povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady, ak si kupujúci výslovne zvolil iný spôsob doručenia,
ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim.
Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil kupujúci,
a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim.

5.8 Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu
To neplatí, ak predávajúci súhlasil, že ich bude znášať sám,
alebo ak si nesplnil povinnosť podľa § 3 ods. 1 písm. i) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru.

 

Článok VI

 

Reklamácie a záručné podmienky


6.1 Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami v závislosti od konkrétneho tovaru,
príslušnými ustanoveniami Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov
a príslušnými ustanoveniami Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov
(ďalej len „Občiansky zákonník“), ako aj osobitnými právnymi predpismi.

6.2 Záručná doba na všetok ponúkaný tovar v internetovom obchode predávajúceho je 24 mesiacov,
okrem výnimiek stanovených zákonom. Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady (reklamácia) postačí
predloženie dokladu o zakúpení tovaru zo strany kupujúceho (priložená faktúra).
Predloženie dokladu o zakúpení tovaru na účely reklamácie postačuje aj v prípade,
ak bol vydaný záručný list, ale kupujúci ho stratil.

6.3 Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho častí) spôsobené jeho používaním zo strany kupujúceho,
mechanické poškodenia tovaru spôsobené kupujúcim v dôsledku jeho nesprávneho zaobchádzania s tovarom alebo v dôsledku
jeho zaobchádzania s tovarom iným spôsobom, ako bol uvedený v návode na používanie, v dôsledku zanedbania starostlivosti a
údržby o tovar, poškodenie tovaru spôsobené kupujúcim v dôsledku jeho nadmerného zaťažovania alebo používania v rozpore
s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi,
prípadne na iné porušenia záručných podmienok. Predávajúci taktiež nezodpovedá za vady alebo poškodenia tovaru,
ku ktorých vzniku prišlo v dôsledku vyššej moci (vis maior).

6.4 Kupujúci má právo reklamovať aj tovar zakúpený vo výpredaji alebo za zníženú cenu,
avšak vada nesmie súvisieť s dôvodom, pre ktorý bol tovar predávaný za zníženú cenu.

6.5 Reklamovaný tovar je kupujúci povinný doručiť na reklamáciu čistý, mechanicky nepoškodený,
spolu s kópiou faktúry, prípadne dodacieho či záručného listu.
Kupujúci je povinný spolu s tovarom zaslať aj popis konkrétnej vady.

6.6 Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu,
maximálne však v lehote do 30 dní od dátumu doručenia reklamácie kupujúcim,
resp. prepravnou spoločnosťou. Po uplynutí tejto lehoty má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť
alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná
doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená
výmenou tovaru za nový tovar, začína plynúť nová záručná doba znova od dátumu vybavenia reklamácie.


6.7 POSTUP KUPUJÚCEHO PRI REKLAMÁCII:


6.7.a, Kupujúci čo najskôr po zistení vady tovaru odošle tento tovar doporučene
na adresu predávajúceho uvedenú v Článku I odseku 1.1 týchto
Všeobecných obchodných podmienok spolu s kópiou dokladu o kúpe
a reklamačným protokolom s popisom vady tovaru.

6.7.b, V situácii, keď je tovar potrebné zaslať predávajúcemu alebo servisnému stredisku,
koná kupujúci tak, aby bol tovar zabalený do vhodného obalu, ktorý bude tovar dostatočne chrániť
a ktorý vyhovuje nárokom na prepravu krehkého tovaru, a označí zásielku príslušnými symbolmi.

Adresa na zasielanie reklamácii:
Eva Budayová MelDecor
Mostište 62,
02051 Dohňany,
Slovenská republika

6.8 V prípade, že bol reklamovaný tovar poslaný poštou, prípadne Packetou,
dopravné náklady spojené s odoslaním reklamácie na adresu predávajúceho hradí predávajúci.
Odoslanie reklamovaného tovaru naspäť kupujúcemu zabezpečuje predávajúci poštou alebo Packetou na svoje náklady.
Akýkoľvek iný spôsob prepravy reklamovaného tovaru späť na vyslovenú žiadosť kupujúceho si hradí kupujúci.

6.9 Za vybavenie reklamácie sa považuje odovzdanie tovaru kupujúcemu po jeho oprave,
výmene alebo zamietnutí reklamácie, príp. vrátenie peňazí kupujúcemu pri odstúpení od zmluvy.


Článok VII

 

Ochrana osobných údajov

7.1 Predávajúci (ďalej tiež ako „prevádzkovateľ“) a kupujúci sa dohodli, že kupujúci v prípade, ak je fyzickou osobou,
oznámi predávajúcemu svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, telefonický a e-mailový kontakt (ďalej len „osobné údaje“).

7.2 Kupujúci (ďalej len „dotknutá osoba“) poskytuje predávajúcemu svoje osobné údaje v rozsahu podľa bodu 7.1 tohto Článku Všeobecných obchodných podmienok
dobrovoľne za účelom plnenia zmluvy, ktorej je dotknutá osoba zmluvnou stranou, ako aj za účelom vykonania opatrení zo strany predávajúceho potrebných pred uzatvorením zmluvy.
Účelom spracúvania týchto osobných údajov je vystavenie daňového dokladu, resp. faktúry, oblasť predzmluvných vzťahov, identifikácia dotknutých osôb, potvrdenie ich objednávok,
a to telefonicky alebo elektronickým spôsobom a doručenie objednaného tovaru.

7.3 Predávajúci spracúva osobné údaje dotknutých osôb na účely registrácie dotknutých osôb v rámci internetového obchodu na webovej stránke predávajúceho www.meldecor.sk
a na marketingové účely, t.j. na účely realizácie marketingových aktivít predávajúceho vo vzťahu k dotknutým osobám formou poskytovania informácii o novinkách a akciových ponukách
na základe poskytnutia ich súhlasu v súlade s čl. 6 ods. 1 písm. a) a Recitálu 32 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb
pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len „GDPR“).
Dotknutá osoba prejaví svoj súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na tento účel pri objednaní tovaru v rámci internetového obchodu na webovej stránke predávajúceho www.meldecor.sk,
pri registrácii v rámci internetového obchodu na webovej stránke predávajúceho www.meldecor.sk, alebo iným vhodným spôsobom. Dotknutá osoba vyjadruje zaškrtnutím príslušného políčka pred
odoslaním objednávky alebo pri registrácii v rámci internetového obchodu na webovej stránke predávajúceho www.meldecor.sk svoj súhlas na to, aby predávajúci spracovával
a uchovával jej osobné údaje v rozsahu meno, priezvisko a e-mailová adresa, a to pri činnostiach predávajúceho týkajúcich sa zasielania informácií o novinkách a akciových ponukách dotknutým osobám,
a aby ich spracovával v rámci svojho informačného systému “Marketing“. Dotknuté osoby udeľujú predávajúcemu tento súhlas na dobu určitú, a to do splnenia účelu spracúvania ich osobných údajov.

7.4 Dotknuté osoby môžu aktualizovať svoje osobné údaje priamo v on-line režime v rámci internetového obchodu na webovej stránke predávajúceho www.meldecor.sk,v zákazníckej sekcii,
a to ihneď po prihlásení.

7.5 Predávajúci sa zaväzuje, že bude získané osobné údaje spracúvať zákonným spôsobom, spravodlivo a transparentne vo vzťahu k dotknutým osobám a bude ich získavať na konkrétne určené,
výslovne uvedené a legitímne účely, pričom ich nebude ďalej spracúvať spôsobom, ktorý by nebol zlučiteľný s týmito účelmi. Taktiež sa zaväzuje dodržiavať aj ďalšie zásady spracúvania osobných údajov v súlade s čl. 5 GDPR.

7.6 Dotknutá osoba má v súlade s čl. 15 GDPR právo získať od prevádzkovateľa potvrdenie o tom, či sa spracúvajú osobné údaje, ktorí sa jej týkajú, a ak tomu tak je,
má právo získať prístup k týmto osobným údajom a tieto informácie:

a) účely spracúvania;
b) kategórie dotknutých osobných údajov;
c) príjemcovia alebo kategórie príjemcov, ktorým boli alebo budú osobné údaje poskytnuté, najmä príjemcovia v tretích krajinách alebo medzinárodné organizácie;
d) ak je to možné, predpokladaná doba uchovávania osobných údajov alebo, ak to nie je možné, kritériá na jej určenie;
e) existencia práva požadovať od prevádzkovateľa opravu osobných údajov týkajúcich sa dotknutej osoby alebo ich vymazanie alebo obmedzenie spracúvania, alebo práva namietať proti takémuto spracúvaniu;
f) právo podať sťažnosť dozornému orgánu;
g) ak sa osobné údaje nezískali od dotknutej osoby, akékoľvek dostupné informácie, pokiaľ ide o ich zdroj;
h) existencia automatizovaného rozhodovania vrátane profilovania uvedeného v článku 22 1 a 4 a v týchto prípadoch aspoň zmysluplné informácie o použitom postupe, ako aj význame a predpokladaných dôsledkoch takéhoto spracúvania pre dotknutú osobu.
7.7 Dotknutá osoba má v súlade s čl. 16 GDPR právo na to, aby prevádzkovateľ bez zbytočného odkladu opravil nesprávne osobné údaje, ktoré sa jej týkajú. So zreteľom na účely spracúvania má dotknutá osoba právo na doplnenie neúplných osobných údajov,
a to aj prostredníctvom poskytnutia doplnkového vyhlásenia.

7.8 Dotknutá osoba má v súlade s čl. 17 GDPR právo dosiahnuť u prevádzkovateľa bez zbytočného odkladu vymazanie osobných údajov, ktoré sa jej týkajú, a prevádzkovateľ je povinný bez zbytočného odkladu vymazať osobné údaje, ak je splnený niektorý z týchto dôvodov:

a) osobné údaje už nie sú potrebné na účely, na ktoré sa získavali alebo inak spracúvali;
b) dotknutá osoba odvolá súhlas, na základe ktorého sa spracúvanie vykonáva, podľa článku 6 ods. 1 písm. a) alebo článku 9 ods. 2 písm. a), a ak neexistuje iný právny základ pre spracúvanie;
c) dotknutá osoba namieta voči spracúvaniu podľa článku 21 ods. 1 a neprevažujú žiadne oprávnené dôvody na spracúvanie alebo dotknutá osoba namieta voči spracúvaniu podľa článku 21 ods. 2;
d) osobné údaje sa spracúvali nezákonne;
e) osobné údaje musia byť vymazané, aby sa splnila zákonná povinnosť podľa práva Únie alebo práva členského štátu, ktorému prevádzkovateľ podlieha;
f) osobné údaje sa získavali v súvislosti s ponukou služieb informačnej spoločnosti podľa článku 8 ods. 1.
7.9 Dotknutá osoba má v súlade s čl. 18 GDPR právo na to, aby prevádzkovateľ obmedzil spracúvanie, pokiaľ ide o jeden z týchto prípadov:

a) dotknutá osoba napadne správnosť osobných údajov, a to počas obdobia umožňujúceho prevádzkovateľovi overiť správnosť osobných údajov;
b) spracúvanie je protizákonné a dotknutá osoba namieta proti vymazaniu osobných údajov a žiada namiesto toho obmedzenie ich použitia;
c) prevádzkovateľ už nepotrebuje osobné údaje na účely spracúvania, ale potrebuje ich dotknutá osoba na preukázanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov;
d) dotknutá osoba namietala voči spracúvaniu podľa článku 21 ods. 1, a to až do overenia, či oprávnené dôvody na strane prevádzkovateľa prevažujú nad oprávnenými dôvodmi dotknutej osoby.
7.10 Ak sa spracúvanie obmedzilo podľa bodu 7.9 tohto Článku Všeobecných obchodných podmienok, takéto osobné údaje sa s výnimkou uchovávania spracúvajú len so súhlasom dotknutej osoby alebo na preukazovanie,
uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov, alebo na ochranu práv inej fyzickej alebo právnickej osoby, alebo z dôvodov dôležitého verejného záujmu Únie alebo členského štátu. Dotknutú osobu, ktorá dosiahla obmedzenie
spracúvania podľa bodu 7.9 tohto Článku Všeobecných obchodných podmienok, prevádzkovateľ informuje pred tým, ako bude obmedzenie spracúvania zrušené.

Článok VIII

Záverečné ustanovenia

8.1 Dohľad nad dodržiavaním Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia (ďalej len „SOI“),
Orgán dozoru:
Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj:
kancelária, Hurbanova 59,
911 01 Trenčín, Sihote
telefón +42132/640 01 09
fax: +42132/640 01 08,
email: tn@soi.sk

8.2 Na vzťahy neupravené týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode
a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z. z.
a Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru.

8.3 Zaškrtnutím políčka pred odoslaním objednávky kupujúci vyjadruje, že sa oboznámil s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami, v plnom rozsahu porozumel ich obsahu a že s nimi súhlasí.

8.4 Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto Všeobecných obchodných podmienok, pričom ich prípadnú zmenu je predávajúci povinný uverejniť na web-stránke jeho internetového obchodu.

8.5 Tieto Všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť dňom ich uverejnenia na web-stránke internetového obchodu predávajúceho a účinnosť dňom 15.10.2023.

 

 

 

 

 

 

­

­

 

­


NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

Vytvorené systémom www.webareal.sk

ZDNhNmJl